reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

„Głośne hity” - pasmo filmowe w kanale Stopklatka

dodano: 2022-04-06 07:14 | aktualizacja: 2022-04-06 11:27
autor: Łukasz Knapik | źródło: SPI International B.V.

Stopklatka „Głośne hity” W sobotę, 16 kwietnia br. o godz. 20:00 w kanale Stopklatka zadebiutuje filmowe pasmo „Głośne hity”. W jego ramach widzowie zobaczą takie produkcje jak „Planeta singli”, „Porachunki”, „Sędzia Dredd”, „Con Air: Lot skazańców” i „Wilk z Wall Street”. Pasmo promuje spot, za produkcję którego odpowiada studio Forte Film.

Stopklatka „Głośne hity”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak zapowiada nadawca, najpopularniejsze tytuły, największe gwiazdy światowego kina oraz historie, do których zawsze się wraca - w sobotę, 16 kwietnia br. Stopklatka rusza z nowym, sobotnim pasmem filmowym „Głośne hity”, w ramach którego zaprezentuje widzom najlepsze filmy ze swojej oferty. Pasmo wesprze spot reklamowy przygotowany specjalnie na tę okazję przez Dział Autopromocji Grupy Kino Polska TV.

Bohaterami spotu „Głośne hity” są młoda kobieta wraz ze swoim partnerem, którzy w nieco tajemniczy i intrygujący sposób przygotowują się do wyjątkowego wieczoru we własnym mieszkaniu. On zaznacza coś na ścianie i buduje niezwykłą konstrukcję za pomocą podnośnika, ona się maluje i wybiera kolorowe pudełka. Tego wieczoru ma wydarzyć się coś niezwykłego. Nagle, gdy zegar wybija godzinę 20:00 w sobotę, para zasiada na kanapie i wspólnie świętuje. To wyjątkowy wieczór ze Stopklatką, która emituje „Głośne hity”.

- Zdecydowaliśmy się na tak oryginalną formę autopromocji, by podkreślić przemyślaną, konsekwentną i atrakcyjną ofertę programową Stopklatki. Chcemy się w ten sposób jeszcze bardziej wyróżnić i zbliżyć do naszego widza, pokazując mu, że jest dla nas najważniejszy. Choć polscy widzowie mają do wyboru ponad 250 polskojęzycznych kanałów telewizyjnych oraz kilka serwisów VOD, wielu z nich wciąż najchętniej wybiera głośne hity w Stopklatce

- mówi Agnieszka Magdziarek, dyrektor Działu Autopromocji Grupy Kino Polska TV.


Spot emitowany jest na antenie Stopklatki od soboty, 2 kwietnia br. Scenarzystą i reżyserem spotu jest Miłosz Janiec, kierownik artystyczny Działu Autopromocji Grupy Kino Polska TV. Za produkcję spotu odpowiada studio Forte Film.

Pasmo „Głośne hity” zadebiutuje w Stopklatce w sobotę, 16 kwietnia br. o godzinie 20:00. W jego ramach widzowie zobaczą takie produkcje filmowe jak „Planeta singli” (emisja w sobotę, 16 kwietnia br. o godzinie 20:00) (więcej tutaj), „Porachunki” (emisja w sobotę, 23 kwietnia br. o godzinie 20:00) (więcej tutaj), „Sędzia Dredd” (emisja w sobotę, 30 kwietnia br. o godzinie 20:00) (więcej tutaj), „Con Air: Lot skazańców” (emisja w sobotę, 7 maja br. o godzinie 20:00) (więcej tutaj i tutaj) i „Wilk z Wall Street” (emisja w sobotę, 14 maja br. o godzinie 20:00) (więcej tutaj).
 
Piotr Głowacki i Katarzyna Bujakiewicz w filmie „Planeta singli”, foto: Hubert Komerski
Piotr Głowacki i Katarzyna Bujakiewicz w filmie „Planeta singli”, foto: Hubert Komerski


„Głośne hity” - emisja w soboty (od 16 kwietnia 2022 roku) o godz. 20:00 w kanale Stopklatka.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

279 zł Więcej...

Modulator cyfrowy DVB-T HD Edision Lite

Modulator cyfrowy DVB-T/MPEG-4 HD Edision. Pozwala na konwersję sygnału video...

549 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...