reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

164 mln subskrybentów Disney+

dodano: 2022-11-09 12:00
autor: Anita Kaźmierska | źródło: The Walt Disney Company/satkurier.pl

Disney+ Platforma streamingowa Disney+, obecna również w Polsce, miała na dzień 1 października br. 164,2 mln subskrybentów na całym świecie. Odpowiada to wzrostowi o 12,1 mln w porównaniu ze stanem sprzed trzech miesięcy i o 46,1 mln w skali roku. Z ogólnej liczby subskrybentów, 46,4 mln pochodzi ze Stanów Zjednoczonych i Kanady, a 117,8 mln z rynków międzynarodowych, w tym 61,3 mln w ramach indyjskiej usługi Disney+ Hotstar.

The Walt Disney Company
The Walt Disney Company


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Poza Disney+ Hotstar i rynkami macierzystymi (USA, Kanada) Disney+ posiadało na dzień 1 października br. 56,5 mln subskrybentów (wzrost o 7,3 mln w trzecim kwartale br.). Nie wiadomo, ilu z nich pochodzi z Polski - The Walt Disney Company nie podaje takiej informacji.
 

- 2022 był mocnym rokiem dla Disneya, z jednymi z naszych najlepszych produkcji, rekordowymi wynikami w naszym segmencie parków rozrywki oraz wyjątkowym wzrostem liczby subskrybentów naszych usług bezpośrednich (DTC) - w tym roku dodaliśmy prawie 57 mln subskrypcji, co daje łącznie liczbę ponad 235 mln subskrypcji [wliczając Disney+, ESPN+ i Hulu - przyp. red.] - powiedział Bob Chapek, dyrektor generalny The Walt Disney Company.

- Nasz czwarty kwartał [fiskalny, a kalendarzowy trzeci - przyp. red.] przyniósł silny wzrost liczby subskrypcji wynoszący 14,6 mln, w tym 12,1 mln Disney+. Szybki rozwój Disney+ w ciągu zaledwie trzech lat od uruchomienia jest bezpośrednim wynikiem naszej strategicznej decyzji, aby poczynić wielkie inwestycje w tworzenie niesamowitych treści i wprowadzanie usługi na arenie międzynarodowej. Oczekujemy, że nasze straty operacyjne DTC zmniejszą się w przyszłości i Disney+ osiągnie rentowność w roku fiskalnym 2024, przy założeniu, że nie będzie znaczącej zmiany klimatu gospodarczego. Wierzymy, że dostosowując nasze koszty i zdając sobie sprawę z korzyści płynących ze wzrostu cen i wprowadzenia Disney+ z reklamami od 8 grudnia, będziemy na ścieżce do osiągnięcia dochodowego biznesu streamingowego, który będzie napędzał dalszy wzrost i generował wartość dla akcjonariuszy w przyszłości. A że w 2023 roku wkraczamy w drugie stulecie Disneya, jestem pełen optymizmu, iż najlepsze dni tej kultowej firmy są jeszcze przed nią.

Disney+ zadebiutował w Polsce dnia 14 czerwca 2022 roku, w cenie 28,99 zł miesięcznie za dostęp do filmów i programów Disneya, Pixara, Marvela, „Gwiezdnych wojen”, National Geographic oraz innych.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii VOD/OTT


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

130 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami TVP 4K, Museum...

175 zł Więcej...