reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

19. „Mikołajkowy blok reklamowy” w Polsacie

dodano: 2022-11-23 11:06
autor: Anita Kaźmierska/Łukasz Knapik | źródło: Grupa Polsat Plus/satkurier.pl

Mikołajkowy Blok Reklamowy 2022 Telewizja Polsat We wtorek, 6 grudnia br. o godz. 18:45 na antenie telewizji Polsat zostanie wyemitowany blok reklamowy („Mikołajkowy blok reklamowy”), z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, jest przeznaczany na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat. W trakcie dotychczasowych 18. edycji akcji udało się zebrać ponad 23 miliony złotych. - „Mikołajkowy blok reklamowy” ma wielką moc. W ten magiczny dzień każdy może pomóc - zapewnia nadawca. W spotach w świętego Mikołaja wcielił się Piotr Gąsowski („Twoja twarz brzmi znajomo”). Biorą w nich udział także Dorota Gawryluk („Wydarzenia”), Jarosław Gugała („Prezydenci i premierzy”) i Jerzy Mielewski („Ninja Warrior Polska”).

Telewizja Polsat
Mikołajkowy Blok Reklamowy 2022 Telewizja Polsat


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Pomaganie jest łatwe

Grudzień to niezwykły czas, w którym bardziej niż w ciągu roku jesteśmy wrażliwi na drugiego człowieka, mocniej odczuwamy potrzebę bliskości i chęć pomagania. Dlatego dziewiętnasty raz, 6 grudnia, Telewizja Polsat i Biuro Reklamy Polsat Media organizują akcję „Mikołajkowy blok reklamowy”, dzięki której każdy może pomóc chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat. Aby pomóc trzeba tak niewiele - wystarczy obejrzeć emitowane tego dnia o godzinie 18:45 reklamy. W spocie zachęcającym do oglądania „Mikołajkowego bloku reklamowego”, Mikołaj (w tej roli Piotr Gąsowski, „Twoja twarz brzmi znajomo” na kanale Polsat Rodzina - więcej tutaj) w towarzystwie reniferów przedstawia działalność fundacji. W nagraniach wzięli również udział jej podopieczni: Lena i Kacper. W spotach towarzyszących, jak co roku, do oglądania zachęcają również przyjaciele fundacji: Dorota Gawryluk („Wydarzenia” na kanałach Polsat, Polsat 1, Polsat 2, Super Polsat, Polsat News, Polsat News 2 i Wydarzenia 24 - więcej tutaj), Jarosław Gugała („Prezydenci i premierzy” na kanałach Polsat, Polsat News i Polsat News 2 - więcej tutaj) oraz Jerzy Mielewski („Ninja Warrior Polska” w TV6 - więcej tutaj), którzy wspierają jej działania od lat (więcej tutaj).

Nowe wyzwania

- Fundacja Polsat pomaga codziennie od dwudziestu sześciu lat. Wiemy, że bez naszego wsparcia wielu podopiecznych i ich rodziny nie poradziłyby sobie z problemami zdrowotnymi czy rehabilitacją. Nie możemy ich zawieść. Podopieczni fundacji i ich rodzice liczą na nas tym bardziej, że zarówno koszty leczenia, jak i rehabilitacji są coraz wyższe. Musimy im pomóc w dążeniu do lepszego życia. Mamy świadomość, że czekają nas nowe wyzwania, oddziały dziecięce do wyremontowania, a to są niebagatelne koszty i bez pomocy darczyńców działania fundacji nie byłyby możliwe, dlatego już dziś bardzo dziękujemy za zaangażowanie i obecność w tegorocznym „Mikołajkowym bloku reklamowym”

- mówi Krystyna Aldridge-Holc, prezeska Fundacji Polsat.


Pomoc w trudnych czasach

- Ostatnie lata są dla wszystkich bardzo trudne a w czasie, gdy najpierw zmagaliśmy się z pandemią, wojną w Ukrainie, a teraz kryzysem ekonomicznym, pomoc jest szczególnie potrzebna. W takich sytuacjach najdotkliwiej cierpią ci, którzy mają najmniej, potrzebują ciągłej i profesjonalnej opieki, na którą ich po prostu nie stać. Nie możemy i nie chcemy przechodzić obok nich obojętnie. Czasem, żeby pomóc, trzeba bardzo niewiele. Akcja „Mikołajkowego bloku reklamowego” jest genialna w swojej prostocie i niezwykle skuteczna - wystarczy obejrzeć reklamy wyemitowane szóstego grudnia tuż przed „Wydarzeniami”. Bądźmy tego dnia św. Mikołajem dla podopiecznych Fundacji Polsat, a dobro i ciepło, które nam przyświeca, wróci do nas

- mówi Małgorzata Nawrocka, przewodnicząca Rady Fundacji Polsat.


Szczegóły kampanii

Nagrania spotów były realizowane m.in. w Centrum Chorób Rzadkich im. Fundacji Polsat w Centrum Zdrowia Dziecka, które Fundacja Polsat wybudowała rok temu. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, reżyserem Maciej Kozłowski, natomiast animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka. Spoty zachęcające widzów do obejrzenia „Mikołajkowego bloku reklamowego” będą emitowane na antenach Grupy Polsat Plus od wtorku, 22 listopada br. Akcja będzie dodatkowo komunikowana w internecie, radiu Muzo.fm, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat Plus i Fundacji Polsat, gdzie do wsparcia akcji zaangażowały się gwiazdy kanałów Polsat, Polsat News i Polsat Sport (więcej tutaj).

O Fundacji Polsat

Jak czytamy w komunikacie, Fundacja Polsat angażuje się w pomoc tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna. Przez 26 lat swojej działalności pomogła blisko 42 000 małym pacjentom i wsparła finansowo prawie 2700 placówek: szpitali i ośrodków medycznych oraz szkoły, przedszkola i ośrodki z pieczy zastępczej w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe przekazała prawie 280 milionów złotych (dane za Grupą Polsat) (więcej tutaj).

„Mikołajkowy blok reklamowy” - emisja we wtorek, 6 grudnia 2022 roku o godz. 18:45 w telewizji Polsat.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

659 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5520) EVOBOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

219 zł Więcej...