dodano: 2023-04-06 20:54 | aktualizacja:
2023-04-06 21:18
autor: RO |
źródło: satcesc.com
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Grupy docelowe, które najdłużej oglądają telewizję, to kobiety (205 minut) i osoby w wieku powyżej 64 lat (344 minut). To najnowszy raport firmy analitycznej Barlovento Comunicación porównany z danymi Kantar z marca 2022 r..
Według regionów to
Antena 3 jest najbardziej wiodącym kanałem pod względem oglądalności (z ogólnym udziałem w kraju 14,1%), zwłaszcza w Andaluzji, Aragonii, Asturii, Baleary, Walencji, Kastylii-La Manchy, Kastylii i León, Galicji, Madrycie i Murcji.
Telecinco jest liderem na Wyspach Kanaryjskich i w Kraju Basków (ogólny udział w kraju - 11,2%), a
TV3 najczęściej oglądanych kanałem w Katalonii.
Pod względem przedziałów czasowych,
Antena 3 prowadzi po południu i w czasie największej oglądalności, podczas gdy
Telecinco jest najchętniej oglądany rano i późno w nocy, a
Energy o świcie.
Najniższy udział w rynku spośród kanałów telewizji naziemnej w Hiszpanii odnotowują
Real Madrid HD (0,5%),
Teledeporte (0,5%),
Bom Cine (0,4%) i
Verdi Classics (0,1%).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.