reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

„Emirates Business Briefing” w CNN International

dodano: 2023-07-11 19:03
autor: Łukasz Knapik | źródło: Warner Bros. Discovery

CNN International „Emirates Business Briefing” Linie lotnicze Emirates we współpracy z CNN rozpoczynają globalną kampanię skierowaną do osób podróżujących służbowo. W poniedziałek, 10 lipca br. na antenie CNN International ruszyła kampania reklamowa i sponsoringowa Emirates skierowana do grup docelowych przewoźnika - globalnych decydentów biznesowych, entuzjastów technologii, inwestorów i ekspertów finansowych. Segment „Emirates Business Briefing” będzie emitowany w „CNN Newsroom z Maxem Fosterem i Biancą Nobilo”, „First Move z Julią Chatterley”, „Connect the World z Becky Anderson” oraz „One World z Zainem Asherem”. Segmenty te są uzupełniane reklamami z Penélope Cruz. Firma wspiera sekcję „CNN Markets”.

CNN International „Emirates Business Briefing”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W poniedziałek, 10 lipca br. na antenie CNN ruszyła nowa kampania reklamowa i sponsoringowa Emirates skierowana do grup docelowych przewoźnika - globalnych decydentów biznesowych, entuzjastów technologii, inwestorów i ekspertów finansowych. - Żeby dotrzeć do tej publiczności, CNN International Commercial opracowało wieloplatformową kampanię, która łączy markę linii lotniczych z wysokiej jakości treściami biznesowymi i rynkowymi dostępnymi w ofercie stacji - zapewnia nadawca. Głównym elementem kampanii jest sponsorowany wyłącznie przez Emirates nowy segment biznesowy nadawany w dni powszednie na całym świecie podczas wybranych programów CNN International.

Segment „Emirates Business Briefing” będzie emitowany w „CNN Newsroom z Maxem Fosterem i Biancą Nobilo” (więcej tutaj), „First Move z Julią Chatterley” (więcej tutaj), „Connect the World z Becky Anderson” (więcej tutaj) oraz „One World z Zainem Asherem” (więcej tutaj). - Będzie on dostarczał informacji dla obecnych i przyszłych liderów biznesu - od aktualności rynkowych, przez fuzje i przejęcia, po najnowsze technologie i kryptowaluty - zapowiada nadawca.

Ponadto, aby przyciągnąć uwagę odbiorców treści CNN w digitalu, przewoźnik jest również wyłącznym sponsorem sekcji „CNN Markets”, z uwzględnieniem kontentu „Emirates Business Briefing”. W telewizji i na platformach cyfrowych można zobaczyć też spoty telewizyjne i reklamy displayowe skierowane do odbiorców podróżujących służbowo (więcej tutaj).

- Cieszymy się, że możemy ponownie współpracować z Emirates, jedną z najbardziej prestiżowych linii lotniczych na świecie, i wspierać jej ekspansję na rynku podróży służbowych - mówi Cathy Ibal, starsza wiceprezes CNN International Commercial. - Dzięki dostępnym na wszystkich platformach istotnym i angażującym treściom biznesowym, a także jako marka numer jeden pod względem dotarcia do podróżnych klasy premium (według badania Global Business Influencers z 2022 roku CNN jest marką informacyjną o największym procentowym zasięgu wśród osób, które latają pierwszą klasą, służbowym lub prywatnym odrzutowcem, wydają ponad 10 tys. dolarów na wakacje i latają do obu Ameryk w celach służbowych), CNN jest doskonałym partnerem dla marek takich jak Emirates, pozwalającym na nawiązanie kontaktu i dotarcie do odbiorców biznesowych wysokiego szczebla - dodaje.

- Cieszymy się, że możemy współpracować z CNN przy „Emirates Business Briefing” - zupełnie nowym branżowym segmencie, który w pigułce przedstawia najnowsze wiadomości ze świata biznesu i finansów. Czas jest bardzo cenny, zwłaszcza dla kadr zarządzających i odbiorców biznesowych premium, do których kierujemy naszą ofertę za pośrednictwem CNN. Wierzymy, że „Emirates Business Briefing” wniesie wartość dodaną do ich życia. Segmenty te są uzupełniane krótkimi reklamami z udziałem ambasadorki naszej marki Penelope Cruz, która korzysta ze wszystkich dostępnych na pokładzie Emirates ekskluzywnych usług, w myśl hasła „Samo doświadczenie podróżowania jest równie istotne jak ostateczny punkt docelowy”. Jesteśmy przekonani, że stanowi to idealną synergię między naszą marką, naszymi historiami o produktach premium, renomowaną globalną marką informacyjną i naszą grupą docelową premium

- mówi Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates do spraw komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki.

 
Penélope Cruz (w środku) w kampanii promocyjnej Emirates, foto: The Emirates Group
Penélope Cruz (w środku) w kampanii promocyjnej Emirates, foto: The Emirates Group
Penélope Cruz w kampanii promocyjnej Emirates, foto: The Emirates Group
Penélope Cruz w kampanii promocyjnej Emirates, foto: The Emirates Group


„Emirates Business Briefing” - emisja na kanale CNN International.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...

Mini PC Smart TV 4K BOX Zehnder KP-1

Zehnder KP-1 to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy ZEHNDER z...

259 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...