dodano: 2024-01-28 19:46 | aktualizacja:
2024-01-28 21:02
autor: RO |
źródło: digitalfernsehen.de
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W efekcie wielokrotnie wracały spekulacje na temat sprzedaży niemieckiego Sky. Wśród potencjalnych klientów wymieniano ProSiebenSat.1, 1&1 AG i Canal+. Jednak sam Sky Deutschland nigdy nie skomentował tej sprawy.
Ostatnie wydarzenia dają powody, by sądzić, że niemiecki
Sky nie planuje sprzedaży swojej marki. Oprócz obniżenia kosztów produkcji, tuż przed Świętami Bożego Narodzenia nawiązała się zaskakująca współpraca z
RTL, dzięki której
Sky przekazało RTL część treści, a tym samym wygenerowało nowe przychody. W ten sposób niektóre wyścigi
Formuły 1 i konferencje
2. Bundesligi będą transmitowane w bezpłatnej telewizji.
Sky częściowo porzuciło swoją strategię polegania na ekskluzywnych treściach sportowych na żywo. Wygląda na to, że się nie opłaciło.
Spółka dominująca Sky, Comcast, wychodzi na prostą?
Kwartalne wyniki spółki macierzystej
Comcast są jeszcze bardziej aktualne i dają nadzieję, że można mówić o doskonałych wynikach operacyjnych i finansowych na koniec IV kwartału 2023 roku. Sprzedaż wzrosła o 2,3 proc., przewyższając wcześniejsze prognozy.
Dyrektor generalna
Comcast, Dana Strong, już jesienią 2023 r. położyła kres spekulacjom dotyczącym sprzedaży
Sky Deutschland. Wydaje się, że dostawca płatnej telewizji może patrzeć w przyszłość nieco spokojniej. Jednak jego sytuacja będzie nadal ekscytująca w związku z kolejną licytacją praw telewizyjnych do
Bundesligi na lata 2025-2029. Aby utrzymać konkurencyjność,
Sky powinno zachować swoje obecne prawa do transmisji.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.