Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak już wcześniej ogłoszono,
CANAL+ byłby spółką odpowiedzialną za płatną telewizję i streaming,
Havas skupiałby się na reklamie, z kolei
spółka inwestycyjna posiadałaby notowane i nienotowane na giełdzie udziały finansowe w sektorach kultury, mediów i rozrywki.
Zmiana jest taka, że według nowych planów, Lagardère nie trafi pod skrzydła wspomnianej spółki inwestycyjnej, a będzie działać w ramach osobnej spółki skupiającej aktywa wydawnicze i dystrybucyjne. Nowo utworzony podmiot miałby grupować większościowe udziały Vivendi w
Lagardère oraz spółkę
Prisma Media.
Lagardère to globalna grupa obecna w ponad 40 krajach i zatrudniająca ponad 27 tys. pracowników. Jest wydawcą książek oraz działa w obszarze travel retail. Skupia się także na prasie i występach rozrywkowych na żywo. Z kolei Prisma Media zajmuje się publikacją magazynów i mediami internetowymi we Francji, z portfolio około 30 marek.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.