dodano: 2014-03-21 00:08 | aktualizacja:
2014-03-21 02:59
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Telewizja Puls
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Sześć wyemitowanych dotychczas premierowych odcinków „Arrow” pokazywanych przez TV Puls w każdy wtorek o godzinie 20:00
(więcej tutaj, tutaj i tutaj) osiągnęło 4,55 proc. udziału w rynku telewizyjnym i widownię na poziomie 303,1 tys. widzów z grupy komercyjnej. Oznacza to, jak informuje nadawca, że „Arrow” osiąga lepsze wyniki oglądalności niż amerykańskie seriale pokazywane przez konkurencyjne stacje, takie jak „Homeland” emitowany w TVP1, który ma 2,06 proc. udziału w rynku i 110,2 tys. widzów oraz „The Following” i „Revolution” emitowane w TVN7, które mają - odpowiednio - 2,72 proc. i 3,43 proc. udziału w rynku i widownię na poziomie 111,6 tys. widzów i 156 tys. widzów (wszystkie dane dotyczą premierowych emisji odcinków wyemitowanych w okresie 24 lutego 2014 roku - 13 marca 2014 roku; SHR/AMR 16-49, dane za Telewizją Puls).
„Arrow” wygrywa też z przebojem TVP1 - serialem „Chicago Fire”. Na trzy wieczory z premierowymi emisjami „Arrow” serial ten dwa razy wygrał walkę o widza z „Chicago Fire”. W trakcie emisji tego hitu TVP1 we wtorek, 25 lutego br. „Arrow” oglądało 328 tys. widzów (AMR, 16-49), a TV Puls osiągnął 4,70 proc. udziału w rynku, co pozwoliło TV Puls wyprzedzić TVP1 i dało stacji miejsce w „czwórce” najlepszych telewizji w Polsce
(więcej tutaj). Analogiczna sytuacja miała miejsce we wtorek, 11 marca br. Tego dnia w trakcie emisji „Chicago Fire” serial „Arrow” osiągnął 4,97 proc. udziału w rynku i widownię na poziomie 321 tys. widzów, co również dało TV Puls czwarte miejsce w kraju, przed TVP1 (dane za Telewizją Puls).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.