Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przypomnijmy, iż w 2018 roku serwis
satkurier.pl informował o planach uruchomienia przez Michała Winnickiego stacji pod nazwą Adventure Xtreme. Jak mogliśmy wtedy przeczytać, Adventure Xtreme miałby być nowym polskim kanałem o sportach ekstremalnych oraz o męskich pasjach. Jego oferta programowa miałaby przedstawiać szalony świat miłośników adrenaliny i szukających nowych wyzwań
(więcej tutaj). Kanał Adventure Xtreme miałby uzupełnić i rozszerzyć ofertę dostępnego od 2014 roku kanału Adventure
(więcej tutaj). Stacja Adventure Xtreme nigdy jednak nie rozpoczęła nadawania.
Z początkiem sierpnia 2020 roku należąca do Michała Winnickiego firma MWE Broadcast uruchomiła natomiast kanał Super TV, prezentujący telezakupy. Dostęp do stacji zyskali abonenci sieci kablowych i IPTV oraz bezpłatnie użytkownicy należących do Michała Winnickiego multipleksów lokalnych (MUX) naziemnej telewizji cyfrowej (NTC)
(więcej tutaj).
Wraz z początkiem lutego br. kanał Super TV, zamiast swojej dotychczasowej ramówki, czyli telezakupów, rozpoczął emisję programu stacji Outdoor TV, z logo tego kanału i napisem „Super TV”. Stacja pod nazwą Outdoor TV wystartowała w piątek, 30 lipca 2021 roku. Nadawcą kanału Outdoor TV jest Vectra. Stacja ta nadaje na podstawie zmienionej przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji (KRRiT) koncesji kanału Vectra Events, który rozpoczął nadawanie 1 sierpnia 2016 roku. Stacja Vectra Events nawiązywała do rozpoczętego w 2015 roku testowego udostępniania przez sieć Vectra na kanale 255. okazjonalnych transmisji sportowych z różnych dyscyplin, takich jak piłka nożna, koszykówka, siatkówka, kickboxing czy taniec towarzyski. W ramówce Outdoor TV widzowie znajdą programy o przyrodzie, łowiectwie, wędkarstwie oraz survivalu, znane z anten stacji Michała Winnickiego. Dostęp do kanału mają abonenci należącej do grupy Vectra sieci Multimedia Polska
(więcej tutaj).
W niedzielę, 13 lutego br. w przekazie Super TV logo Outdoor TV zastąpiono logotypem Xtreme TV (jednocześnie pozostawiając napis „Super TV”). Od wtorku, 1 marca br. Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego stacji pod taką marką. Kanał ma nawiązywać do projektu pod nazwą Adventure Xtreme. W ramówce Xtreme TV widzowie znajdą programy outdoorowe, survivalowe, wędkarskie i motoryzacyjne
(więcej tutaj).
Kanał Xtreme TV (Super TV) dostępny jest dla abonentów sieci kablowych i IPTV oraz bezpłatnie dla odbiorców należących do Michała Winnickiego multipleksów lokalnych (MUX) naziemnej telewizji cyfrowej (NTC).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.