Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zgodnie z wynikami badania, jedna czwarta Hiszpanów (prawie 26%) deklaruje, że prawie nie ogląda tradycyjnej telewizji lub co najwyżej kilka razy w miesiącu.
41,7% ankietowanych przyznaje się do oglądania tradycyjnej telewizji linearnej. Kolejne 24,5% ogląda kilka razy w tygodniu, a 8% raz w tygodniu.
Pozostałe 25,8% przyznało, że prawie nie ogląda telewizji. 6,5% z nich twierdzi, że ogląda kilka razy w miesiącu, 3,1% raz w miesiącu, 5,5% mniej niż raz, a 10,7% w ogóle jej nie ogląda.
Zmienia się sposób konsumpcji treści, a środowisko wieloekranowe wyparło telewizję linearną postrzeganą jako najbardziej nasycone reklamą. Coraz lepiej sobie radzą usługi wideo na żądanie za pośrednictwem aplikacji i stron internetowych do przesyłania strumieniowego.
Popularność zyskały także portale społecznościowe
(Instagram,
Twitter,
TikTok,
Twitch itp.), z których codziennie korzysta 72,4% ankietowanych oraz wyszukiwarki, z których korzysta się z taką samą częstotliwością.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.