dodano: 2023-11-22 17:37 | aktualizacja:
2023-11-24 10:18
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Grupa Kino Polska/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W środę, 22 listopada br. firma Kino Polska TV poinformowała, iż w wyniku rozstrzygnięcia przetargu dotyczącego wyboru brokera reklamowego dla kanałów tej spółki oraz jej grupy kapitałowej, podjęto decyzję, iż brokerem pozyskującym reklamy do programów
Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV (więcej tutaj),
Zoom TV (więcej tutaj),
Dizi (więcej tutaj) oraz
Gametoon (więcej tutaj) zostanie biuro reklamy Polsat Media. Polsat Media będzie pozyskiwał reklamy także dla kanału Stopklatka, nadawanego przez spółkę Stopklatka (podmiot w 100 proc. zależny od Kino Polska TV).
1 stycznia 2024 roku Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w 13 kanałach telewizyjnych CANAL+ Polska:
Ale Kino+, CANAL+ Domo, Planete+, MiniMini+, teleTOON+, Novelas+, CANAL+ Premium, CANAL+ Kuchnia, CANAL+ Family, CANAL+ Sport, CANAL+ Sport 2, CANAL+ Sport 3 i CANAL+ Sport 5.
Dodajmy, że w czerwcu br. Grupa Kino Polska i CANAL+ Polska ogłosiły wspólny przetarg na brokera, który zajmie się sprzedażą reklam na 20 kanałach telewizyjnych, sponsoringu, projektów specjalnych i oferty online. Do przetargu na nowego brokera reklamowego zaproszono Polsat Media, Biuro Reklamy TVP oraz TVN Media
(więcej tutaj).
Przypomnijmy że współpraca reklamowa CANAL+ Polska (wówczas CANAL+ Cyfrowy) i TVN Media rozpoczęła się w 2012 roku
(więcej tutaj), a w kolejnych latach do portfolio dołączały kolejne stacje, jak CANAL+ Family
(więcej tutaj), CANAL+ Sport 3
(więcej tutaj) i Novelas+
(więcej tutaj). Współpraca biura reklamy Polsat Media i Kino Polska TV trwa natomiast od 2013 roku
(więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.