dodano: 2014-08-26 09:48 | aktualizacja:
2014-08-26 11:20
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Polsat Media/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Biuro reklamy Polsat Media udostępni reklamodawcom nowy kanał zgodnie z warunkami polityki sprzedaży kanałów tematycznych, tzn. będzie on integralną częścią pakietu tematycznego, a także będzie dostępny w modelu zakupu indywidualnego. Liczba reklam w kanale będzie ograniczona.
Przypomnijmy, iż prawa do pokazywania Mistrzostw Świata siatkarzy ma Telewizja Polsat (należąca do Cyfrowego Polsatu). Nadawca zdecydował, iż mundial pokaże na pięciu nowych, dodatkowo płatnych, utworzonych specjalnie na mistrzostwa kanałach pod nazwą Polsat Volleyball
(więcej tutaj).
Pakiet pięciu kanałów Polsat Volleyball (Polsat Volleyball 1, Polsat Volleyball 1 HD, Polsat Volleyball 2, Polsat Volleyball 3 i Polsat Volleyball 4) jest dostępny dla abonentów, m.in. takich operatorów jak:
UPC Polska,
Vectra,
Multimedia Polska,
Inea,
Toya,
Petrus,
Promax,
Asta-Net,
Telewizja Kablowa Chopin,
Netia,
Biall-Net,
Jambox, Cyfrowy Polsat
(więcej tutaj i tutaj), a także w należących do Cyfrowego Polsatu - sieci komórkowej
Plus i internetowej telewizji
Ipla.
W portfolio Biura Reklamy Polsat Media znajdziemy już takie stacje jak: Polsat, Polsat 2, TV4, TV6,
ATM Rozrywka TV, Polsat Film,
Polsat Romans, Polsat News, Polsat News+, Superstacja,
Polsat Sport News, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Cafe, Polsat Play, Disco Polo Music, CI Polsat, History,
Polsat Food Network, Polsat Viasat Explore, Polsat Viasat Nature,
Polsat Viasat History, Polsat JimJam, CBS Europa, CBS Drama, CBS Action, CBS Reality,
Extreme Sports Channel, BBC Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle,
CBeebies,
Eurosport, Universal Channel, Scifi Universal,
13 Ulica,
E! Entertainment, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV,
Filmbox i
TV Republika. Wkrótce do oferty Polsat Media dołączy Muzo.tv, nowy kanał
Telewizji Polsat.
Ponadto w ofercie jest także kanał In-Store TV - Carrefour TV, który działa w oparciu o know-how PRN by Thomson, światowego lidera In-Store TV i w oparciu o kontent programowy kanałów telewizyjnych Grupy Polsat, w hipermarketach Carrefour
(więcej tutaj). Polsat Media sprzedaje również reklamy w serwisach internetowych: Ipla, Netshare i Muzo.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.